joi, 18 decembrie 2014

Dovada ca oamenii partidelor amorseaza "proteste", "revolutii", "miscari", "agitatie", "nemultumiri"


In aceasta imagine de mai jos, preluata de la Mediafax, de pe sursa http://www.mediafax.ro/politic/sedinta-solemna-a-parlamentului-intrerupta-de-revolutionari-care-au-amenintat-ca-se-arunca-de-la-balcon-13725546, am regasit la balconul "revolutionarilor" din Casa Poporului (in stanga imaginii) pe agitatorul USL, cel care in plus era si "protestatarul", "mitingistul" si marsaluitorul din ianuarie 2012; era cel care spunea ca a filmat totul in cazul unui tanar cu piciorul rupt in 2012.

Alte imagini cu acest cetatean, de la protestul lui Mircea Badea, in mars in ianuarie 2012, la mitingurile USL si la televiziune vorbind despre tanarul cu piciorul rupt pot fi regasite pe sursele:
http://lmar2010.blogspot.ro/2012/01/agitatorul-usl.html
http://lmar2010.blogspot.ro/2012/01/agitatorul-usl-din-nou-in-prim-plan-la.html.

Persoana respectiva se numeste Constantin Cazacu.

Conform sursei http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Politica/Scandal+revolutionari+Parlament+sedinta+solemna+revolutie, acesta declara la sedinta dedicata implinirii a 25 de ani de la Revolutia Infractorilor:
"[...] şedinţa solemnă a fost întreruptă până când revoluţionarii au fost scoşi din balcon. Ei spun că au protestat deoarece nu au fost lăsaţi să stea în sală şi au fost trimişi în balcoane.

De ce s-au purtat așa cum noi, vreți să vină iar rândul să scăpăm și de voi, putem să mai ieșim o dată în țară! Mă ia pe sus să mă dea afară, să mă scoată din sală... Am ecuson, de ce mai am?”, a spus Constantin Cazacu, revoluționar.".

Iata, deci, ca Revolutia Infractorilor a fost desavarsita de o mana de balconari candva simpatizanti al USL care, conform propriilor afirmatii, pot repeta oricand gestul si pot sa doboare orice regim care nu-i respecta!

Ce-i drept, eu, unul, aveam o banuiala ca Revolutia Infractorilor nu a fost opera poporului roman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu