duminică, 30 iunie 2013

25 de ani de casnicie

Astazi sarbatoresc 25 de ani de casnicie. Cu ocazia evenimentului am dorit sa fac ceva deosebit.

Am facut o paine de casa cu secara; acest aluat l-am impartit in trei; unul a ramas neschimbat, intr-unul am adaugat visine si in ultimul capsuni. Am facut o compozitie in care in mijloc am plasat numarul 25, iar pe margini am plasat trandafiri stilizati din aluatul cu visine si din aluatul cu secara. Din aluatul cu capsuni am facut alte doua paini. Am sperat ca visinile si capsunile sa coloreze mai mult aluatul in roz sau rosu, dat in final, la copt, painea a capatat culoarea obisnuita. Se simte o usoara aroma de fructe, dar gustul de paine este cel mai pronuntat.


 






5 comentarii:

  1. MArius bonsoir et bon Anniversaire
    25 ans de mariage et bien cela doit se fêter oui
    que de travail et c'est tellement beau
    vous allez vous régaler j'en suis certaine
    je ne suis pas arrivée à 25 ans de mariage pas encore du moins
    Je t'embrasse et donne mon petit bonsoir à ton épouse aussi
    TU sais je comprends maintenant pourquoi tu es fatigué tu cuisines trop bisou à vous deux

    RăspundețiȘtergere
  2. Życzę wszystkiego najlepszego z okacji rocznicy ślubu. To co przygotowałeś wygląda pysznie i pewno takie było. Pozdrawiam.
    Vă doresc toate cele bune cu ocazia aniversării. Aceasta este ceea ce ai pregătit arată delicioase și cu siguranță acest lucru a fost. A ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. BOn anniversaire marius c'est trop beau tu sais

    RăspundețiȘtergere
  4. Bon anniversaire de mariage . Et bravo pour ce pain festif ! Bonne journée .

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tuturor pentru urari!
    Merci à tous pour vos souhaits!
    Dziękuję wszystkim za życzenia!

    RăspundețiȘtergere