vineri, 21 martie 2014

Cu tractorul pe pod in parcul Carol

Dupa cum se vede, accesul pe acest pod se face exclusiv pe scari. Exista foarte multe scari de sus catre pod si mai putine scari de jos catre pod (in planul mai indepartat, nu se vad in imagine).
Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut un tractor pe pod! Anterior auzisem niste bubuituri si hurducaturi metalice.
Convins ca nu putea ajunge altfel decat pe scari, m-am dus la scarile de jos si am asteptat comod pe bancuta.
Dupa cum se vede, asteptarea nu a fost in zadar. Nici macar nu am asteptat prea mult, ba chiar m-am grabit sa nu ratez momentul.
Aceste poze sunt extrase de pe filmuletul pe care l-am facut.
Nu-mi place sa pun filme pe blog pentru ca ocupa mult spatiu.
Deci asa se distrug scarile... Macar am inteles mecanismul. Ma intreb, in procente, oare cat la suta din distrugerile din parc sunt realizate de angajatii care ar trebui sa intretina parcurile? Ma mai intreb si cine verifica si raspunde de activitatea angajatilor din parcuri, pentru ca aparent nu verifica si nu raspunde nimeni.
Nu-mi e prea clar de ce era nevoie de tractor pe pod. Poate ne spun responsabilii parcului.

2 comentarii:

  1. Gonflé de descendre les escaliers en tracteur, surtout en oblique ! Il pouvait chavirer ou chavirer la remorque. Bon le tracteur est large...(je conduis des tracteurs très étroits) .Mais soit le chauffeur s'amusait, soit il n'y avait que ce passage ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plutôt il s'amusait. C'est le seul passage, mais je pense qu'il n'avait rien à faire là, en haut.

      Ștergere